Dzisiaj jesteśmy otwarci w godzinach 9.00 - 21.00

SUMMER TREND ROULETTE BY HOUSE – KAMPANIA SS20

www.house.pl

Poziom: 0

571-316-132

Dziś otwarte: 9.00 - 21.00

Według House latem liczą się trzy rzeczy: słoneczna plaża, dobra zabawa i oczywiście najnowsze trendy. A co, gdyby je połączyć i dodać trochę przyjacielskiej rywalizacji? Udało się to w kampanii Summer Trend Roulette by House, która promuje kolekcję marki na sezon SS20.

Koło fortuny w House serwuje modę na okrągło! W tym sezonie rządzą kolory, a w szczególności ich pastelowe odcienie. Zarówno dla niej i dla niego projektanci przygotowali szeroką paletę barw – od miętowego i klasycznego niebieskiego, aż po stylowe beże i szarości. Osoby, które nie lubią pogody w kratkę, ale kochają ten wzór, jak i wielbiciele klimatów safari, znajdą tu wiele propozycji dla siebie. Natomiast dla tych, którzy wolą patrzeć w gwiazdy, House ma sporo modeli bluz i T-shirtów z zodiakalnymi motywami. Gdy pada pytanie – co ubrać wiosną? – odpowiadamy (szybko wciskając teleturniejowy grzybek), że kwiatowe wzory. Szczególnie w postaci zwiewnych sukienek i bluzek. Nie zaszkodzi zadbać o coś błyszczącego, np. fluorescencyjną kurtkę i spodnie oraz perłowe spinki. Z kolei w męskiej szafie na półce numer jeden muszą pojawić się wygodne szorty, na półce numer dwa czapka-truckerka, a na pozostałych koniecznie coś jeansowego. Oczywiście to nie koniec atrakcji! Koło wiruje dalej, a wraz z nim groszki, paski i egzotyczne patterny. Finałowe pytanie brzmi: więcej niż jeden trend to…? Prawidłowa odpowiedź, to oczywiście House, ponieważ tu wygrywa każdy, kogo kręci moda!

W spocie promującym kolekcję, literki z finałowym hasłem, odwracała gwiazda telewizji - Magda Masny. Znana z kultowego w latach 90. teleturnieju „Koło fortuny”. Zdjęcia kampanijne z udziałem dinozaurów wykonał Bartek Wieczorek, który jest odpowiedzialny również za wyreżyserowanie filmu. Scenografia jest dziełem Cathariny Van Wyk. Sesja zdjęciowa odbyła się w stolicy RPA – Kapsztadzie.

Premiera najnowszej kampanii House SS20 miała miejsce podczas specjalnego eventu w plażowo-teleturniejowym klimacie. Na wydarzeniu w showroomie LPP pojawiły się gwiazdy i influencerzy m.in. Jessica Mercedes, Izabella Krzan, Ciocia Liestyle, Rafał Brzozowski i Jakob Kosel. Foto-relację z imprezy przygotował Łukasz Dziewic.

To nie wszystko! Dla wszystkich fanów mody przygotowano wyjątkowy konkurs.

Nie czekaj i wejdź do gry na www.housebrand.com!

Galeria Sudecka

Aleja Jana Pawła II 51,
Jelenia Góra
woj. dolnośląskie

Biuro Dyrekcji Galerii
+48 75 671 79 01
+48 75 671 79 02
+48 75 671 79 03
kontakt@galeriasudecka.pl
Oceń nas

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez EPP – Galeria Sudecka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą przy Al. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.) z przeznaczeniem do wykorzystania ich w celach marketingowych, a także do kontaktu telefonicznego. Administratorem bazy jest firma EPP – Galeria Sudecka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa. Moje dane osobowe udostępniam dobrowolnie oraz wiem, że przysługuje mi prawo wglądu do nich, ich poprawiania i żądania zaprzestania przetwarzania. *

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od przez EPP – Galeria Sudecka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą przy Al. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w tym na wskazany przez ze mnie adres e-mail i numer telefonu zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. z 2002 r. nr 144, poz.1204, z późn. zm.). Jednocześnie wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego przez EPP – Galeria Sudecka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa oraz podmioty z nią współpracujące. *

*pola wymagane