W kobiecych wersach

9.00 - 21.00
Promocja zakończona: 24 września 2024
Greenpoint to polska marka odzieżowa obecna na rynku od ponad 30 lat. Jej główną ideą jest tworzenie mody dla kobiet, które chcą czuć się kobieco i komfortowo.

W 5.10.15. projektujemy z myślą o dzieciach i ich wygodzie, łącząc funkcjonalność z najnowszymi trendami. Na kolekcje marki składają się sylwetki w stylu casual, sportowym i formalnym, co daje ogromne możliwości do tworzenia dziecięcej garderoby, dopasowanej do zmieniającego się wieku, sezonów, okazji czy indywidualnych potrzeb.

Wrzesień to idealny czas, aby wrócić do ulubionych wierszy lub odkryć nowe poetyckie skarby, a najnowsza kampania Greenpoint “W Kobiecych Wersach” właśnie do tego zachęca.

W ramach inicjatywy marka zaangażowała influencerów, którzy dzielą się swoimi ulubionymi wierszami, szerząc piękno poezji wśród odbiorców social media. Dodatkowo zaprosiła do współpracy Gabrielę Czerwińską- Stojek, która napisała wyjątkowe utwory literackie doskonale oddające emocje i wewnętrzne przeżycia bohaterki kampanii. Kim jest owa postać? To współczesna kobieta współczesna kobieta, której dusza tętni życiem przeszłości, a serce bije w rytm dawnych opowieści. Jest subtelną romantyczką, która z niezwykłą wrażliwością dostrzega piękno w każdym detalu, od delikatnej koronki na starej sukni, po zapach starej książki z pożółkłymi stronami. Choć fascynuje ją historia i uwielbia otaczać się przedmiotami z duszą, żyje w obecnych czasach, doceniając je, czerpiąc z ich możliwości. Poezja jest jej pasją –pisze wiersze, które pozwalają jej wyrażać najgłębsze myśli i uczucia.

Jest wrażliwa i otwarta na zewnętrzne bodźce, przez co jej codzienność wypełniają momenty pełne emocji, cieszy się szumem liści na wietrze, blaskiem zachodzącego słońca i ciepłem filiżanki herbaty trzymanej w delikatnie zdobionej porcelanie. Regularnie odwiedza targi staroci, gdzie odkrywa zapomniane skarby przeszłości takie jak: stare zegary, porcelanowe filiżanki, zdjęcia czy listy pełne wzruszeń. Choć jej serce tkwi w przeszłości, umie czerpać radość z życia tu i teraz, dążąc do harmonii między dawnymi marzeniami, a współczesnymi realiami.

Jej spojrzenie na modę to refleksja nad tym, jak historia wpływa na to, kim jesteśmy dzisiaj. Wierzy, że ubiór może być nośnikiem emocji i wspomnień, a także narzędziem do tworzenia nowych opowieści. Uwielbia kreacje w stylu retro i vintage. Preferuje miękkie oversize’owe swetry, szerokie spodnie oraz długie sukienki o klasycznych krojach. Koronki, subtelne hafty, kwieciste wzory i delikatne plisy to elementy, które pojawiają się często w jej stylizacjach.

W ten sposób jej styl staje się nie tylko estetycznym wyborem, ale także manifestem jej filozofii życiowej – życia tu i teraz, z szacunkiem dla przeszłości i otwartością na przyszłość. Wrzesień, stał się miesiącem poezji i kulturowej inspiracji, która jest centralnym punktem kampanii Greenpoint “W Kobiecych Wersach”. Dzięki współpracy z influencerami, którzy regularnie czytają i promują wybrane wiersze, marka aktywnie rozpowszechnia poezję, czyniąc ją częścią codziennego życia. W ten sposób poezja łączy przeszłość z teraźniejszością. Dodatkowo marka pragnie zainspirować kobiety do celebrowania delikatności i miłości, które kryją się nawet w drobnych momentach życia

Copyright 2025 © Galeria Sudecka
Realizacja: Mass Internet
Oceń nas