Obecna kolekcja proponowana przez markę BYTOM i kampania ją promująca – są wyjątkowe. Wynika to z faktu, że marka BYTOM obchodzi w tym roku 75 rocznicę istnienia.
Ten niezwykły jubileusz podkreśliliśmy, tworząc dwie mocno osadzone we współczesnym designie kolekcje – RETRO FUTURE i MONOGRAM. Obie są naszą polską odpowiedzią na najnowsze trendy w światowej modzie męskiej. Kampania jesień-zima 2020 zrealizowana została we wnętrzach jednego z najpiękniejszych muzeów w Polsce – Muzeum Narodowego w Warszawie.
Autorka sesji i reżyserka filmu, Zuza Krajewska, zaprosiła do współpracy przy kampanii dwóch bardzo zdolnych twórców – operatora filmowego Mateusza Dziekońskiego i kontratenora Michała Sławeckiego.
Dostojne wnętrza muzeum zestawione z nowoczesnymi stylizacjami, w których łączymy formal z casualem lub streetwearem, plus charyzma światowej klasy modela – stworzyły poetycki, bardzo współczesny obraz. Wspaniały głos kontratenora Michała Sławeckiego w utworze “Vedro con mio diletto” z opery “Il Giustino” Antonio Vivaldiego, doskonale podkreślił niesamowitą atmosferę filmu.
Na zdjęciach i filmach wykorzystywanych w kampanii pojawiły się wybrane dzieła, z liczących ponad 800 tys. obiektów zbiorów sztuki polskiej i światowej Muzeum Narodowego, a także modernistyczna architektura samego budynku. Wyjątkową 75 rocznicę marka BYTOM postanowiła podkreślić, pokazując jedno z najbardziej rozpoznawalnych dzieł w historii polskiego malarstwa – obraz „Bitwa pod Grunwaldem” Jana Matejki.
Kolekcja BYTOM RETRO FUTURE reprezentuje eklektyzm w modzie, łączy wzory tkanin z minionych lat, ukazując je we współczesnym wydaniu krawieckim: nowy formal i nowy casual. Kolekcja BYTOM MONOGRAM wykorzystuje literę B, tworząc nawiązujący do klasyki polskiego designu, i jednocześnie bardzo nowoczesny, wzór. Wprowadziliśmy go w niemal każdy element projektowanej garderoby – od garnituru do dresu.
W 75 rocznicę istnienia wciąż tworzymy nowe kolekcje i odpowiadamy na potrzeby Naszych Klientów.