Różany ogród przepełniony zmysłową aurą tajemnicy – właśnie ta sceneria stanowi tło dla wiosenno-letniej kolekcji Mohito. Twarzą kampanii została piękna Anna Jagodzińska, uchwycona w sensualnych, a zarazem pełnych lekkości kadrach przez Mateusza Stankiewicza.
– Romantyczność, zwiewność i delikatność to wiodące hasła nadchodzącego sezonu. W Mohito także ulegliśmy tej urzekającej atmosferze i stworzyliśmy kolekcję, która odzwierciedla romantycznego ducha nowoczesnej, znającej swoją wartość kobiety – mówi o nowej kampanii Mohito Karolina Sołtan główna projektantka marki. – Hasła przewodnie linii to przełamane bielą pastele, eteryczne falbanki – tworzące żywe, falujące struktury oraz koronkowe, kwiatowe ornamenty. Wszystkie te elementy sprawiają, że propozycje Mohito doskonale wpiszą się w scenerie modnych wakacyjnych kurortów, zarówno w trakcie dnia jak i nocą. – Dzięki zabawie przezroczystościami i ażurami kolekcja jest jednocześnie subtelna i seksowna – uwodzi nas swoim czarem niedopowiedzenia.