DENIM DAYS AW19, to nostalgiczny powrót do estetyki lat ’90, gdzie jeans przyjmował najróżniejsze kształty. Damskie fasony, takie jak podkreślający talię high waist, luźne mom’s i cullote, a także flare, to hity tego sezonu. Ważnym elementem kolekcji są kurtki, a do najbardziej charakterystycznych należą oversize’owe katany z jasnego, poprzecieranego denimu oraz te z dużą ilością kieszeni, co jest jednym
z ważniejszych jesiennych trendów. Na szczególną uwagę zasługuje kurtka dla niej z ozdobnymi guzikami na plecach, nawiązującymi do trendu na kreatywne przerabianie starych ubrań na nowe. W ofercie znajdują się także „najtisowe” ogrodniczki, przeżywające drugą modową młodość oraz ołówkowe spódnice.
Wśród propozycji dla niego znalazły się spodnie o modnych krojach retro – carrot i straight oraz dopasowane skinny i slim. Nie mogło oczywiście zabraknąć ocieplanych katan z podszewką z futerka oraz ich cieńszych wersji. Wśród stylizacji dominuje minimalizm, ale również monochromatyczne total looki. Kolorystyka damskiej i męskiej kolekcji w House, to przede wszystkim dobrze znane wszystkim odcienie niebieskiego. Oprócz nich dostępny jest szeroki wybór czarnego jeansu, a nowością są beże
i kremy.
House przygotował dla swoich klientów wyjątkową akcję. Do każdej pary jeansów otrzymasz eko T-shirt za złotówkę W końcu nie ma bardziej ponadczasowego look’u niż para jeansów zestawionych z białą koszulką. Promocja trwa od 15 do 25 sierpnia i obowiązuje zarówno w sklepach stacjonarnych, jak
i e-sklepie. Na stronie housebrand.com czeka jeszcze jedna niespodzianka – przewodnik po krojach jeansów, dzięki któremu bez problemu odnaleźć można idealny krój dla siebie.
W trosce o środowisko do oferty zostały wprowadzone jeansy z bawełny, pochodzącej z ekologicznych upraw oraz modele stworzone z przetworzonego denimu, co z kolei wpływa na zmniejszenie ilości chemikaliów i odpadów oraz zużycia energii. Produkty te oznaczone zostały specjalnymi grafikami #EcoLogic.
Ekologiczny charakter DENIM DAYS AW19 promuje sesja zdjęciowa podkreślająca bliskość – nie tylko między ludźmi, ale także pomiędzy człowiekiem i naturą. Modele w otoczeniu papieru i roślin prezentują minimalistyczne stylizacje przygotowane przez Janka Kryszczaka. Za obiektywem po raz kolejny stanął Bartek Wieczorek, którego fotografie wydobywają sensualność denimu. Dodatkowo wyjątkowe „jeansowe” animacje stworzyła Ania Augustynowicz.
Poczuj jeans na www.housebrand.com