Aneta Kręglicka i Magdalena Frąckowiak dla marki Badura

Do: 31 maja 2017

Marka Badura w równym stopniu łączy kunszt i tradycje obuwnicze ze współczesnym podejściem do mody i projektowania. Te cechy zostały odzwierciedlone w kampanii Badura Icons, a ich symbolem stały się wyjątkowe kobiety. Występując pierwszy raz w duecie, Aneta Kręglicka i Magdalena Frąckowiak w naturalny i pełen uroku sposób ukazały dualny charakter marki. Mimo że obie wyróżniają się klasą i oryginalną urodą, reprezentują różne style i oblicza marki.

Kampania na sezon wiosna/lato 2017 to kolejny projekt marki Badura, w który zaangażowała się Aneta Kręglicka. Również tym razem ambasadorka marki zachwyca elegancją i ponadczasowym, dopracowanym w każdym detalu stylem. Szlachetność, dojrzałość i wdzięk Anety Kręglickiej są spójne z klasycznym i tradycyjnym obliczem Badury, na którym zbudowane jest DNA marki. Te cechy będą widoczne również w kolekcji butów Badura Icons, której premiera już wkrótce. Drugą z bohaterek kampanii jest ikona polskiego świata fashion, Magdalena Frąckowiak. Modelka o nieprzeciętnej, charakterystycznej urodzie znana jest m.in. z kampanii Prady, Juicy Couture, Kenzo czy Lanvin, a także pokazów największych domów mody – Elie Saab, Balmain, Givenchy oraz Isabel Marant. Magdalena Frąckowiak utożsamia nowoczesny i modowy pierwiastek marki Badura. Łatwość z jaką pozuje do zdjęć, umiejętność ogrywania ról, a przy tym wyrazista urody Magdy nadały dodatkowej atrakcyjności serii fotografii z kampanii Badura Icons. Na zdjęciach na przemian da się odczuć eteryczną, delikatną atmosferę lub klimat pełen energii i seksapilu. Mimo różnych osobowości i doświadczeń, obie bohaterki prezentują niezwykłą klasę, pewność siebie i charyzmę.

Biało-czarne zdjęcia akcentują przede wszystkim monochromatyczne stylizacje bohaterek sesji, podkreślają też tradycyjny charakter marki, której historia sięga 1979 roku. Na stonowanych biało-czarnych fotografiach możemy podziwiać nieskazitelną urodę modelek i ich naturalne piękno, podkreślone delikatnym makijażem i luźno wystylizowanymi włosami. Gra światłocieniem pozwoliła uzyskać wrażenie dużej, loftowej przestrzeni i wyeksponować sylwetki ikon kampanii. Monochromatyczne zdjęcia zostały zestawione z kolorowymi fotografiami, na których w pełnej krasie widać wyraziste odcienie butów z kolekcji Badury na wiosnę/lato 2017. Kolorowe ujęcia podkreślają też bardziej nowoczesną odsłonę marki – to na nich można dostrzec istotne niuanse stylizacji i scenografii oraz najciekawsze modele butów; sandałki na słupku, pastelowe mokasyny, metaliczne szpilki i wiosenne botki.

„Pomysł na kampanię Badura Icons jest tak prosty i szlachetny, że stworzenie pięknych zdjęć było absolutną przyjemnością. Badura kontynuuje założoną przez siebie, estetyczną drogę, która jest spójna z działaniami marki. Zaangażowanie do projektu tak wyjątkowych kobiet jak Aneta Kręglicka i Magdalena Frąckowiak tylko podkreśliło wartości, jakimi kieruje się marka.” – powiedziała autorka zdjęć, Zuza Krajewska.

Na zdjęciach z kampanii nie zabrakło też męskiej kolekcji, która została zaprezentowana przez młodego bohatera sesji, Grega Nawrata. Polski model, który w przeszłości był twarzą kampanii reklamowych takich marek jak Gucci czy Carolina Herrera, w doskonały sposób odzwierciedlił styl dominujący w męskiej linii Badury, czyli połączenie sportowej nonszalancji z klasyką i elegancją.

Zdjęcia: Zuza Krajewska
Stylizacje: Karolina Gruszecka
Backstage: Daniel Korzewa
Film: I Like Photo
Modele: Aneta Kręglicka, Magdalena Frąckowiak (Model Plus), Greg Nawrat (Panda Models)
Produkcja: LAF AM / Badura
Scenografia: Anna Szczesna
Makijaż: Wilson (Warsaw Creatives)
Włosy: Michał Bielecki (Warsaw Creatives)

Copyright 2024 © Galeria Sudecka
Realizacja: Mass Internet
Oceń nas