“Dress for success!” – głosi słynne anglosaskie powiedzenie, a Polki coraz bardziej przekonują się, jak ważny jest odpowiedni strój do pracy. Zgodny zarówno z dresscod’em jak i najnowszymi trendami.
Marka Simple od wielu sezonów kojarzona jest z bezbłędną elegancją, jakością i klasą. Projektanci marki specjalizują się w doskonale skrojonych fasonach, które fantastycznie leżą na kobiecych sylwetkach. Dlatego Simple wypuszcza na rynek kolejną kolekcję kultowej już linii Business – idealną dla aktywnych kobiet biznesu. Kolekcja w całości została uszyta w Polsce.Propozycje Simple z pewnością przypadną do gustu kobietom, które w biurze nie chcą porzucać swojej miłości do mody. Zespół projektantów marki zadbał o to, by zgodne z biurowym dresscod’em ubrania zaskakiwały formą, wykończeniem i detalem. Kolekcja delikatnie nawiązuje do modnej estetyki lat 70. i doskonałego krawiectwa Yves Saint Laurent’a. Linia Business to świetnie skonstruowane garnitury (niektóre z nich po dodaniu biżuterii z powodzeniem sprawdzą się także na wieczór), garsonki, sukienki i płaszcze. Kolejny raz z rzędu absolutnym must have kolekcji są białe koszule – idealnie wytaliowane, z modnymi detalami przy dekolcie, zaszewkami i wąskimi rękawami. Każda kobieta znajdzie w tej kolekcji idealny model dla siebie, z którym nie będzie chciała rozstawać się przez kilka kolejnych sezonów. Tego brakowało na polskim rynku! Zaskakuje także kolorystyka. Obok klasycznych czerni, bieli i szarości marka lansuje pudrowe beże, zgaszony oranż i wyjątkowo twarzowy odcień gołębiego błękitu.Hitem z pewnością okażą się dodatki. Zjawiskowe torby XXL, w modnych geometrycznych kształtach, zostały stworzone z myślą o aktywnych mieszkankach wielkich miast, które muszą pomieścić nie tylko kosmetyki, ale też laptopa i dokumenty. Zgodnie z teorią Coco Chanel, że luksus który nie jest wygodny, nie jest luksusem, marka stworzyła kolekcję butów na obcasie, które komfortem noszenia dorównują zjawiskowej formie.Sesja lookbooka Business powstała na ulicach Londynu. – Chcieliśmy pokazać kolekcję w autentycznym kontekście wielkiego, dynamicznego miasta. Udowodnić, jak doskonale ubrania Simple Business wpisują się w krajobraz miejskiej dżungli – tłumaczy główna projektantka marki Weronika Pietras. Autorką zdjęć jest Agata Pospieszyńska – fotografka, która regularnie współpracuje z Vogue, L’Officiel, Harper’s Bazaar i ELLE. Kolekcja Business jest dostępna w sprzedaży w salonach regularnych i e-sklepie Simple CP.