12 grudnia w Centrum Expo XXI w Warszawie odbył się pokaz „Mind Blow” marki LA MANIA, podczas którego zaprezentowano efekty wyjątkowej współpracy – linię butów BADURA x LA MANIA. W limitowanej kolekcji znalazły się odważne botki, damskie trapery oraz spektakularne kozaki za kolano. Dominowały najmodniejsze metaliczne kolory: srebro, złoto oraz klasyczna czerń. Buty zostały wykonane z najwyższej jakości skóry dającej efektowny lustrzany efekt. Wszystkie modele butów zostały wyprodukowane z najwyższą starannością w nowoczesnej fabryce marki Badura. W ten sposób buty łączą luksusowy charakter marki LA MANIA z kunsztem i precyzją wykonania Badury.
Kolekcję „Mind Blow” oraz dopełniające ją buty BADURA x LA MANIA zobaczyło grono najważniejszych redaktorów mody, stylistów oraz gwiazd obecnych na pokazie, m.in. Maja Sablewska, bohaterka nowej kampanii LA MANII, Joanna Horodyńska, Katarzyna Sokołowska, Hanna Lis, Agnieszka Woźniak-Starak, Natalia Siwiec, Monika Olejnik oraz Katarzyna Warnke.
Marka BADURA po raz kolejny została partnerem pokazu topowej marki projektanckiej. Jako jedna z niewielu marek obuwniczych w Polsce, BADURA daje możliwość stworzenia butów zgodnych z wizją projektantów i dopełnienia looków z kolekcji. Efekty tego typu kolaboracji można było podziwiać podczas pokazu MMC na sezon SS17 oraz prezentacji kolekcji Bizuu.
Podążając za nowym trendem, LA MANIA pozwala swoim klientom na zakup butów zaraz po ich pojawieniu się na wybiegu, czyli w duchu „See now, buy now”. Buty z kolaboracji BADURA x LA MANIA dostępne są w sprzedaży już od 13 grudnia na stronie www.lamania.eu, a od przyszłego tygodnia w e-sklepie marki Badura www.badura.pl