Himalaista, lekkoatletka, primabalerina, muzyk, fotografka. Różni ich wiek, zawód i osiągnięcia. Łączy – doświadczenie, siła charakteru i pasja, z której uczynili swój sposób na życie. To oni są bohaterami najnowszej kampanii TATUUM. Marka, która w minionym sezonie przygotowała kampanię „Bez retuszu”, w tym sezonie idzie o krok dalej. Tym razem pokazuje prawdziwe piękno, nie zawsze oczywiste i widoczne na pierwszy rzut oka. Jak powiedziała jedna z bohaterek kampanii, fotografka Lidia Popiel: „Piękno nie jest ładne, piękno doskonałe nie jest interesujące”. Dla nich piękno jest siłą płynącą z wnętrza, odnajdywaną w każdej chwili ich życia. Kampania Tatuum na wiosnę-lato powstała w swobodnej atmosferze letniego popołudnia, na drewnianej altanie z rozciągającym się po horyzont widokiem winnicy. Naturalne zdjęcia idealnie oddają ducha marki, przedstawionego w haśle „Zainspirowani pokoleniami”. Punktem wyjścia dla sesji zdjęciowej były pasje bohaterów kampanii.
Marka Tatuum znana jest z ponadczasowych, dopracowanych krojów ubrań oraz szlachetnych, naturalnych materiałów. W kolekcji dominują spokojne kolory ziemi ograne klasycznymi odcieniami granatu, bieli i czerni. Nieprzypadkowo sesja wizerunkowa została wykonana na przytulnym drewnianym tarasie położonym na spokojnym tle natury, czyli zielonych sielskich pagórków.
Bohaterowie kampanii to uznane osobowości, które łączy wspólny mianownik – życiowe pasje i doświadczenie. Różni ich wiek, temperament i osiągnięcia, a jednak wszyscy zachwycają pewnością siebie oraz siłą charakteru. Lidia Popiel, fotografka, Monika Potockas, primabalerina, Anna Jagaciak, lekkoatletka, Piotr Pustelnik, himalaista, oraz Paweł Leszoski, muzyk – wszyscy oni odpowiadają na pytanie czym jest dla nich piękno i jak wielowymiarowy, nieoczywisty może mieć charakter. Ich pasje, które stały się sposobem na życie oraz dokonania inspirują, tworząc tym samym niepowtarzalny klimat sesji. Propozycje na sezon wiosna-lato 2017 w elegancki sposób podkreślają osobowość i charyzmę bohaterów bez względu na ich wiek.
Po raz kolejny marka Tatuum buduje swój charakter stawiając na naturalność, autentyczność i prawdziwe emocje. Jej DNA, budowane od prawie 20 lat, na które składa się uniwersalność wzorów oraz precyzyjne krawiectwo zostało w doskonały sposób zachowane.
Kampanię marki Tatuum na sezon wiosna-lato 2017 będzie można zobaczyć w sklepach stacjonarnych, mediach online, mediach drukowanych i w kanałach social media.